PDF-programvara

Nästan alla dokument vi får idag är gjorda i PDF. Nästan allt vi får från banken eller regeringen finns i PDF. Därför är PDF en av de saker vi hanterar mest i dagens Danmark. De flesta kan läsa PDF-filer utan problem både lokalt och online. Men ibland behöver vi bara kunna redigera en mottagen PDF, eller kanske till och med bygga på en befintlig. Här kommer följande till sin rätt.

Om du väljer en av produkterna nedan kan du arbeta med PDF-format och ha möjlighet att redigera, dela, samarbeta och säkra innehållet i digitala dokument. Dessutom kan du logga enkelt och snabbt direkt från din mjukvaruprodukt.

Kom ihåg att du är osäker på vilken lösning som passar dina behov, så skriv till [email protected] - Vi är redo att hjälpa dig med bästa danska råd.

Resultat
  1. Power PDF Standard gör det enkelt för enskilda användare att kontrollera alla aspekter av sitt PDF-arbetsflöde
    √ I lager
    1 379 SEK Inkl Moms

    Varaktighet: Livstid

    Antal enheter: 1 enhet
  2. Avancerad PDF-redigering främst för företag.
    √ I lager
    2 149 SEK Inkl Moms

    Varaktighet: Livstid

    Antal enheter: 1 enhed
  3. Skapa, redigera och konvertera dina PDF-filer - Lätt snabbt och billigt
    √ I lager
    299 SEK Inkl Moms

    Varaktighet: Livstid

    Antal enheter: 1 enhet för företag / 3 enheter för privatpersoner
  4. Behöver du redigera texten i en PDF? Kanske lägga till eller ersätta bilder i en PDF-fil? Konverterar du skannade sidor till PDF? Då är FlexiPDF Professional det rätta valet.
    √ I lager
    919 SEK Inkl Moms

    Varaktighet: Livstid

    Antal enheter: 1 enhet för företag / 3 enheter för privatpersoner

För att få inblick i funktionerna i ett PDF-program har vi sammanställt en liten lista med 10 goda skäl för att välja en PDF-programvara.

1: PDF-filer är universella. Att redigera dokument i Word kan vara enkelt och användbart, men att spara ett Word-dokument på en Mac kanske inte visuellt överför det till en PC; Medan PDF-filer kan visas på alla enheter.

2) Pålitlig säkerhet. Även juridiska yrkesverksamma litar på PDF-filer som deras föredragna filformat. Enligt Legalscans.com måste ett elektroniskt dokument som ska övervägas för rättegång i domstol skapas i ett filformat som inte kan ändras utan att lämna ett elektroniskt fotavtryck. PDF-filer uppfyller detta behov.

3) Snabbt och enkelt att installera. Oavsett om du arbetar med Word, Excel eller PowerPoint, konverteras dokument enkelt till PDF, och med Adobe Acrobat XI kan du enkelt konvertera dem tillbaka om det behövs.

4) Minskar filstorleken. Professionals kan konvertera vilken fil som helst till en PDF utan att ge avkall på kvaliteten. Du kan till och med slå samman flera dokument, till exempel kalkylblad, foton och presentationer, till en enda PDF-fil.

5) Läsning är gratis. De flesta PDF-läsare, inklusive Adobe Reader, är gratis för allmänheten. Detta säkerställer att alla du skickar filen till kan se hela versionen av ditt dokument.

6) Interaktiva dokument. För att skapa en helt interaktiv upplevelse låter den senaste versionen av Adobe Acrobat dig lägga till hyperlänkar, rich media, musik, filmer och många andra avancerade funktioner till din PDF.

7) Mobil åtkomst. Adobe Reader är tillgängligt på alla enheter, så att folk kan läsa dina PDF-filer var som helst de vill, medan de fortfarande har tillgång till mycket av samma funktionalitet som de skulle ha på ett skrivbord.

8) Helt sökbar. Användare kan enkelt hitta det de letar efter genom en snabb sökning. PDF-dokument kan till och med organiseras med en innehållsförteckning som länkar alla avsnitt till filens relevanta sidor.

9) Lösenordsskydd. Många branscher hanterar känsligt material eller immaterialrätt som behöver en ännu högre säkerhetsnivå. Lösenordsskyddsinställningen gör att både mottagare och de som får filen vet att deras information är säker.

10) Dokumentanalys. Mottagare kan också se vem som har tillgång till informationen. Om lösenordet bryts, kan lämpliga åtgärder enkelt utföras.

Som en extra bonus låter många pdf-system dig samarbeta i team, så att du kan redigera och lägga till information eller annat innehåll över olika team, vilket innebär att dina kollegor kan markera och kommentera dokument, vilket ger dig kontroll över redigering av originalet även om de bara har Adobe Reader.