Kaspersky har en huvudsida för alla supportprogram som även innehåller "Vanliga frågor" för deras produkt:
Kaspersky Support
Vid första anblicken kan det verka lite förvirrande. Vi har därför anvisningar nedan om de mest användbara sätten att komma i kontakt med Kasperskys support.
Tekniskt stöd
Kaspersky tillhandahåller teknisk support på sina produkter via livechatt och mailnsupport. Live chatt och mailsupport är tillgängliga under följande tidsperiod:
Måndag - fredag
09:00- 17:00
Klicka här för mer information om kaspersky-support
Klicka här för tillgång till livechatt
Du har också möjlighet att skapa en så kallad "webbiljett" genom att logga in på ditt Kaspersky-konto med hjälp av följande länk:
Har du glömt ditt lösenord för Kaspersky?
Om du har glömt ditt lösenord för din Kaspersky-produkt kan du läsa en guide till hur du återställer det via följande länk:
Har du förlorat din Kaspersky-aktiveringskod?
Om olyckan är framme och du har förlorat din aktiveringskod för din Kaspersky-produkt, kan du ta hjälp av den här guiden för att återställa det:
Återskapa din Kaspersky-aktiveringskod
Önskar du en återbetalning?
Om du har köpt din Kaspersky-produkt direkt från Kaspersky.no måste du göra en begäran om återbetalning genom att vänligen använda följande länk för att göra en förfrågning: