I den här guiden kommer vi att visa dig hur du på enklaste vis kommer i kontakt med F-Secure och deras kundtjänst.

 

Om du har köpt din F-Secure produkt i vår butik så ska du alltid kontakta vår kundtjänst först eftersom vi ofta kan lösa problemet fortare. Om du har köpt din F-secure produkt direkt hos F-Secure eller en återförsäljare så kan vi inte hjälpa dig eftersom vi inte har tillgång till den specifika licensnyckeln i vår databas.

 

Därför ska du kontakta F-Secure och deras kundtjänst för att få hjälp med ditt problem.

 

 

F-Secure telefonsupport

 

Du kan alltid ringa till F-Secure under följande dagar och tidpunkter:

 

Måndag - fredag

08:00 till 18:00

 

Telefon: 08 446 812 53

 

 

Online chattsupport

 

Du kan komma i kontakt med en anställd hos F-Secure via verksamhetens online chattsupport.

 

Var vänlig använd den här länken som skickar dig vidare till en undersida där du kan få hjälp med teknisk support, köp och reklamation, förnyelse samt kontouppgifter:

 

 

LIVE CHATT – KLICKA HÄR