Kaspersky har en huvudsida för alla supportprogram som även innehåller "Vanliga frågor" för deras produkt:

 

Kaspersky Support

 

Vid första anblicken kan det verka lite förvirrande. Vi har därför anvisningar nedan om de mest användbara sätten att komma i kontakt med Kasperskys support.

 

 

Tekniskt stöd

 

Kaspersky tillhandahåller teknisk support på sina produkter via livechatt och mailnsupport. Live chatt och mailsupport är tillgängliga under följande tidsperiod:

 

Måndag - fredag

09:00- 17:00

 

Klicka här för mer information om kaspersky-support

 

 

Klicka här för tillgång till livechatt

 

 

Du har också möjlighet att skapa en så kallad "webbiljett" genom att logga in på ditt Kaspersky-konto med hjälp av följande länk:

 

https://my.kaspersky.com

 

 

Har du glömt ditt lösenord för Kaspersky?

 

Om du har glömt ditt lösenord för din Kaspersky-produkt kan du läsa en guide till hur du återställer det via följande länk:

 

Återställ Kaspersky lösenord

 

 

 

Har du förlorat din Kaspersky-aktiveringskod?

 

Om olyckan är framme och du har förlorat din aktiveringskod för din Kaspersky-produkt, kan du ta hjälp av den här guiden för att återställa det:

 

Återskapa din Kaspersky-aktiveringskod

 

 

 

Önskar du en återbetalning?

 

Om du har köpt din Kaspersky-produkt direkt från Kaspersky.no måste du göra en begäran om återbetalning genom att vänligen använda följande länk för att göra en förfrågning:

 

Begär återbetalning